nog twee weken - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van EllyHansSeattle - WaarBenJij.nu nog twee weken - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van EllyHansSeattle - WaarBenJij.nu

nog twee weken

Door: Hans

14 Augustus 2014 | Nederland, Almere-Buiten

We zijn net terug uit Nieuw Zeeland en over twee weken vertrekken alweer. De volgende stop zal zijn in Reykjavik waar we een paar dagen zullen blijven om ook die omgeving te bekijken.

De uiteindelijke bestemming is Seattle, het tijdverschil daar met Nederland is 9 uren, als het in Nederland 1800 uur is dan is het 0900 uur in de verre kust van Amerika. Dat betekent onder meer, dat we de Nederlandse ochtendkranten al kunnen lezen voordat we naar bed gaan.

Ongeveer 100 kilometer meer naar het noorden is het al Canada en daar zullen we zeker ook even (nou ja) rondkijken.

1 oktober zijn we dan weer terug. Daarna en ook de komende twee weken is er weer van alles te doen met wandelen, schilderen en nog veel meer.

September 2014 we will live on an acre in North Bend, Washington. North Bend is 34 highway miles to Seattle and 19 highway miles to the lowest (3000 ft) pass (and 3 ski areas) in the Cascade mountain range. Approximately 3 hours by auto or train to Portland, Oregon or Vancouver BC, Canada. Easy access to all Evergreen state attractions; Mt. Rainier, Mt. St. Helens, Puget Sound, Pacific Ocean, Seattle, etc.

Actief sinds 07 Aug. 2014