tie djzee meks - Reisverslag uit Edgewick, Verenigde Staten van EllyHansSeattle - WaarBenJij.nu tie djzee meks - Reisverslag uit Edgewick, Verenigde Staten van EllyHansSeattle - WaarBenJij.nu

tie djzee meks

05 September 2014 | Verenigde Staten, Edgewick

het is gelukt, de bonussen van aankopen tijdens de vorige dagen zijn binnen en de meest favoriete winkel ooit is eindelijk ook gevonden. zit voor wat betreft de dichtstbijzijnde op de hoek van de snelwegen i90 en i405.

alweer met tassen vol vandaar teruggekeerd naar de woning in North Bend waar Corry inmiddels in bekomen van een enorme teleurstelling: ze heeft een blauwtje gelopen. Ze had een afspraak met Henk en Henk kwam niet opdagen. Misschien heeft ze niet goed opgelet toen ze de afspraak maakte?

Morgen zijn er heel andere plannen. De sjopverslaving lijkt geen dramatische ontwikkelingen door te maken, want er zijn nu plannen om gewoon als eenvoudige toeristen te gaan naar de stad die werd vernoemd naar een indianenhoofdman: Seattle.

Er zijn hier veel indianenplekken en die worden meestal uitgebaat als gokpaleizen. En de namen zijn aak net zo moeilijk te te spreken als de namen van Maori en Aborigines. We houden jullie op de hoogte!

• 13 September 2014 - 14:16

Wil Wilms:

Hallo Elly en Hans,

ik heb zojuist jullie reisverslagen achter elkaar zitten lezen. Heerlijk om jullie belevenissen te lezen. En Hans heeft ook een leuke manier van schrijven.
    Gisteren hebben Lies en ik het water uitgedeeld aan de 50+ Challenge deelnemers. Het werd zeer gewaardeerd.

Geniet nog maar weer lekker door,

hartelijke groet,

Willy

September 2014 we will live on an acre in North Bend, Washington. North Bend is 34 highway miles to Seattle and 19 highway miles to the lowest (3000 ft) pass (and 3 ski areas) in the Cascade mountain range. Approximately 3 hours by auto or train to Portland, Oregon or Vancouver BC, Canada. Easy access to all Evergreen state attractions; Mt. Rainier, Mt. St. Helens, Puget Sound, Pacific Ocean, Seattle, etc.

Actief sinds 07 Aug. 2014