warm apple crisp - Reisverslag uit Bellevue, Verenigde Staten van EllyHansSeattle - WaarBenJij.nu warm apple crisp - Reisverslag uit Bellevue, Verenigde Staten van EllyHansSeattle - WaarBenJij.nu

warm apple crisp

21 September 2014 | Verenigde Staten, Bellevue

eindelijk gevonden: de Cheesecake Factory. en dat betekent dat we eindelijk weer eens de 'echte' warm apple crisp hebben genuttigd. ehhh hebben genoten. deze keer zelfs opgediend in twee aparte schaaltjes. In het ene de warme appel met kruimels en in het andere het ijs met de slagroom.

het was smullen. we hebben de bedienende dame dan ook gezegd, dat we speciaal voor deze verwennerij helemaal uit Amsterdam waren gekomen.

Ja,voor Amerikanen komen wij natuurlijk uit Amsterdam, daar valt niet aan te ontkomen.

En de shopping mall waar we nu zijn, in Bellevue, is natuurlijk weer het zoveelste paradijs voor Elly. En ik zit in een van de vele gangen van de mall in een comfortabele fauteuil te wachten tot de Aerosoles zijn uitverkocht en Elly met armen vol uit die winkel komt. Dus even tijd om jullie op de hoogte te houden.

• 22 September 2014 - 04:20

Vera:

lekker he,leuk dat jullie het gevonden hebben daar.Koopjes,koopjes en nog eens korting,ik wen er nooit aan,gr vera.

• 22 September 2014 - 12:13

Yvonne:

Dat klinkt wel heel erg lekker, die hebben wij daar gemist, helaas.
    Ik denk dat jullie er een koffer bij moeten kopen? Of met een half lege koffer gegaan? Heerlijk toch shoppen daar!
    En nog niet richting Vancouver geweest? of gaat dat hem niet worden?
    Geniet er goed van , en de groetjes van ons
    Yvonne en Gerard

September 2014 we will live on an acre in North Bend, Washington. North Bend is 34 highway miles to Seattle and 19 highway miles to the lowest (3000 ft) pass (and 3 ski areas) in the Cascade mountain range. Approximately 3 hours by auto or train to Portland, Oregon or Vancouver BC, Canada. Easy access to all Evergreen state attractions; Mt. Rainier, Mt. St. Helens, Puget Sound, Pacific Ocean, Seattle, etc.

Actief sinds 07 Aug. 2014